G Gerry de Laat Feb 24, 2004 #1 Geodendag, Ik zoek een wieldop voor mijn Volvo V40 lichtmetalenvelg. Wie helpt mij. Groetjes Gerry
K Kirth Gersen Feb 24, 2004 #2 Geodendag, Ik zoek een wieldop voor mijn Volvo V40 lichtmetalenvelg. Wie helpt mij. Groetjes Gerry Click to expand... <dutch> Je volvodealer misschien ? En maak je mailadres onleesbaar voor mailadres harvesters. Voordat je het weet wordt je plat gebombardeerd met allerlei onzin mail. En dit is een engelstalige groep !!! </dutch> Kirth
Geodendag, Ik zoek een wieldop voor mijn Volvo V40 lichtmetalenvelg. Wie helpt mij. Groetjes Gerry Click to expand... <dutch> Je volvodealer misschien ? En maak je mailadres onleesbaar voor mailadres harvesters. Voordat je het weet wordt je plat gebombardeerd met allerlei onzin mail. En dit is een engelstalige groep !!! </dutch> Kirth
B Bartje Feb 24, 2004 #3 Kijk eens op marktplaats.nl of plaats daar een oproep... Waarschijnlijk heb je dan eerder resultaat! Groeten Bart
Kijk eens op marktplaats.nl of plaats daar een oproep... Waarschijnlijk heb je dan eerder resultaat! Groeten Bart